Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Od 2012. Srbija u permanentnom vanrednom stanju, naš narod nikada nije bio toliko omalovažavan kao od Vučićeve vlasti

Komentari (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 12 septembar 2015 19:24
djoka
Sve sto je izgovorila Sanda Ivic Raskovic je istina. Kako se osloboditi ovog diktatora vucica, to je trebala naglasiti. Jedino resenje je stvoriti Jedinstveni narodni front za oslobodjenje Srbije od domacih izdajnika i kvislinga (SNS,SPS,DS i druge sitne partijice koje su sada opozicija). Ako Seselj sa svojom SRS odbije da udje u taj Front, to znaci da je on vec sada u koaliciji sa vucicem i nikolicem, i tako ga treba tretirati pri promovisanju Jedinstvenog narodnog fronta. Ako se na izbore ide u sitnim partijicima patriotski nastrojenih, od svrgavanja diktatora vucica nema nista. Jahace nas i narednih 4 godine, dok nas potpuno ne istrebi. Pozdrav za Sandu.
Preporuke:
183
12
2 subota, 12 septembar 2015 19:26
Milisav
Živela naša Kristina Kiršner pravi borac za interese svog naroda.
Preporuke:
155
12
3 subota, 12 septembar 2015 20:14
za đoku
Tačno tako, apsolutno tačno. To je jedini put za oslobođenje naše, za oslobođenje Srbije.
Preporuke:
147
8
4 subota, 12 septembar 2015 20:28
Skrbic Subotica
Drago mi je sto je Dss napokon dobio ostrinu.Iskreno,pozitivno sam iznenadjen delovanjem Dss-a u poslednje vreme.Ima jos puno puno toga da se ispravlja ali samo napred.
Preporuke:
164
5
5 subota, 12 septembar 2015 20:38
srpska zora
Sanda je pokazala čvrstinu i rešenost da DSS sa nacionalnim blokom postavi kao istinsku alternativu Vučiću danas je stranka završila sa janičarima i sada kreće fajt sa nazadnimaa
Preporuke:
128
5
6 subota, 12 septembar 2015 20:45
nebitan
Kratko uputstvo za one koji žele da spasu Srbiju:
1. Cilj mora da bude eliminisanje NATO/EU partija iz političkog života.
2. Strategija mora da bude pronalaženje novčanih izvora i političke podrške sa istoka.
3. Taktika mora da bude ukrupnjavanje patriotskog bloka da ne bude rasipanja glasova.
4. Prvi korak u relizaciji gore navedenog mora biti ulazak u parlament, bar do 15-20% glasova, da se spreči menjanje Ustava.
5. Drugi korak mora biti snažan "napad" na medije, tako da Srbi konačno mogu da čuju i pročitaju da su Vučić/SNS/SPS/DS LOŠI, IZDAJNICI i PREVARANTI.
6. Treći korak mora biti osvajanje vlasti i nemilosrdno sudsko rešavanje pitanja izdajnika i korupcije.
7. Međukorak mora biti nešto što će amortizovati krvave i nemilosrdne napade iz EU i NATO koji će sigurno uslediti.
8. poslednji korak u ovoj etapi sređivanja Srbije mora biti temeljno "sređivanje" sudstva, obrazovanja i uprave. Ovo je minimum. Bez ovoga Srbija će nestati.
Preporuke:
157
4
7 subota, 12 septembar 2015 20:53
boki okac
ne zelim da sirim defetizam ali vucic jeste odraz naseg naroda. sto bi se reklo prsli smo.
mislim da onaj deo sto je emigrirao je bolji deo. treba tu reci da se radi o nekoliko miliona mladih i sposobnih ljudi
Preporuke:
54
45
8 subota, 12 septembar 2015 21:26
Čovek sa planine
Problemi Srbije su identifikovani, slabosti strake su identifikovani i redovi pročišćeni. Sada treba zasukati rukave i ojačati organizacionu infrastrukturu. Kuknjava da vlast ne da ovo ili ono je u suštini pohvala vlasti jer se to od vlasti i očekuje (da minimizira uticaj onih koji drugačije misle). Od tog kukanja nema vajde i treba jasno reći da se vlast ponaša predvidivo i odgovorno (guši opoziciju i jača svoje pozicije).
U toj situaciji i opozicija (i patriotska i nepatriotska) trebalo bi da se ponaša predvidivo i odgovorno (slabi vlast odnosno slabi pozicije vlasti i jača svoje pozicije). Patriotska opozicija (nepatritska me ne interesuje) treba da preduzme mere kojim će potvrditi svoju kredibilnost a to se najlakše postiže (u prvoj fazi) kredibilnim pravnim aktivnostima (kredibilne tužbe, žalbe, peticije, protesti, itd.) koje služe kao osnov za njeno ponašanje kada preuzme vlast. Kako da verujemo nekome ko tvrdi da se ne poštuje zakon o zapošljavanju u javnom sektoru bez ijedne tužbe.
Preporuke:
74
1
9 subota, 12 septembar 2015 21:46
Dragan
Slažem se gotovo u potpunosti sa gospođom Sandom, ali mi ne pada na pamet da izlazim na izbore, a još manje da glasam DSS. Urušavanje ove države nije počelo 2008.godine, već mnogo ranije. Počelo je puštanjem na slobodu više od 1500 šiptarskih zločinaca odmah nakon okončanja NATO agresije, nastavilo se molbom za prijem Srbije u UN (kao da je Srbija juče nastala),kidnapovanjem i isporučivanjem bivšeg predsednika neprijateljima koji su nas ubijali, grljenjem i ljubljenjem sa Solanom, pristankom da SRJ postane SCG, a zatim i da se rasturi zajednička država sa Crnogorcima, proglašenjem nezavisnosti Kosova...Sve ovo je pratila neviđena pljačka i uništavanje svega što je bilo državno i društveno i sve je rađeno u vreme kada je DSS bio na vlasti. Ne mogu i neću da vam ukažem poverenje sve dok pokušavate da gospodina Koštunicu, svoju stranku i sebe, operete od nesumnjive odgovornosti za uništavanje Srbije kao Države. Jeste pošteniji od drugih, ali ne i pošteni.
Preporuke:
60
113
10 subota, 12 septembar 2015 21:59
Stručno mišljenje molim...
Svi mi, građani i njihovi politički predstavnici, moramo biti svesni lične odgovornosti za budućnost, nas, naših potomaka i naše države, ako sopstvenim činom ne odbijemo da predamo živote u ruke kreatoru srpskog Matriksa.

Tačno tako. S tim da bi Vi kao uvaženi psihijatar, čisto sa profesionalne strane, mogli da date i malo veći doprinos razumevanju lika i dela premijera.
Na osnovu dostupnih javnih snimaka Vučićevog delovanja (kad neće dobrovoljno na pregled) mogli bi da mu uspostavite malo stručniju dijagnozu od one ''biciklista''. Verujem da bi to bio izazov i za ostale psihijatre, psihologe da reaguju i time doprinesu rasvetljavanju karaktera ovog lika.
Ni obično domaćinstvo ne može da vodi prevrtljiv čovek,raspikuća,čovek bez kredibiliteta, verodostojnosti a mi baš takvom prepustismo državu.
Shvatam da nije kriv, on je jednostavno takav ali šta je sa nama koji dozvolismo da bude to što trenutno jeste, premijer???
Preporuke:
65
2
11 subota, 12 septembar 2015 22:48
Dragan
Očekivao sam minuse i ubeđen sam biće ih još. Zašto? Zato što ti minusi dokazuju da sam apsolutno u pravu što mislim ovako kako mislim. A mislim da su ova Zemlja i Narod u dubokoj provaliji. Samo ovde nije važno šta si do juče govorio i radio. I ne samo da nije važno, već je preporučljivo da potpuno okreneš ploču. Samo ovde se klasična izdaja smatra državničkom mudrošću. Samo ovde se zločincima zovu ljudi koji su se borili za svoju zemlju i narod i samo ovde se glave sopstvenih vođa šalju ,,paši u Stambol,,.
Preporuke:
77
14
12 subota, 12 septembar 2015 23:16
Dobro ih je okvalifikovala, samo preblago
Svestan je taj šta radi, a oni koji pokušavaju da pravdaju svoju neaktivnost njegovom navodnom bolešću (pa čak i poreklom) nisu uopšte svesni šta se Srbiji događa.
Zašto ne reći da je na čelu vlade težak državni neprijatelj čiji svaki dan rezultira novom štetom po državu i narod, a da u vladi i skupštini to overava njegova mafijaška organizacija uz saglasnost i predsednika - ako je to istina?
Tadić, DS i SPS (sa Dačićem) i njihovi lopovi su isti, nikakve razlike tu nema. Ne zna se ko je gori, jer su sada svi ti kriminalci udruženi u sindikat protiv naroda. Blato i kaljuga do guše Srbije.
Preporuke:
65
2
13 subota, 12 septembar 2015 23:23
Marko Gay
@ Dragan

Dobili ste minuse zato sto niste u pravu.

Ako se zaista zalazete za ono za sta se, kao, zalazete, mozete glasati za SRS.

Izbor postoji.
Preporuke:
45
29
14 subota, 12 septembar 2015 23:39
Oliver Kromvel
Da li su spremni da preispitaju rad Viktorija grupe,imovinu,Ružice Đinđić,Vlahovića,Bubala,Tadića svih garnitura od 5 oktobra do danas,da li su spremni da se obračunaju sa sadašnjim koruptivnim političkim sistemom.Nama ne treba opozicija protiv Vučića već protiv sistema,Vučić je prolazna figura,on je fabrički podešen i sa rokom trajanja a posle njega dolazi novi Vučić.
Preporuke:
103
1
15 subota, 12 septembar 2015 23:56
Oliver Kromvel
I još nešto da dodam,Aleksandar Vučić nije ni lud ni glup,itekako dobro zna šta radi,on je ozbiljan politički opsenar sa 25 godišnjim političkim iskustvom,Šešeljeva škola,vrlo sposoban,maliciozan,prevrtljiv i bez obraza,samo neznalica ili kompletna budala može da ga podcenjuje,tog čoveka može da sruši jedino potpuno razotkrivanje njegovih političkih gluposti uz konkretno ponuđen plan oporavka sve ostalo je mlaćenje prazne slame.
Preporuke:
102
3
16 nedelja, 13 septembar 2015 00:26
Boško
Oliver Kromvel
I još nešto da dodam,Aleksandar Vučić nije ni lud ni glup,itekako dobro zna šta radi,on je ozbiljan politički opsenar sa 25 godišnjim političkim iskustvom,Šešeljeva škola,vrlo sposoban,maliciozan,prevrtljiv i bez obraza,samo neznalica ili kompletna budala može da ga podcenjuje,tog čoveka može da sruši jedino potpuno razotkrivanje njegovih političkih gluposti uz konkretno ponuđen plan oporavka sve ostalo je mlaćenje prazne slame.


Da je lud i glup ne bi nosio kao svaki "mančurijski kandidat" "bubicu u uvetu" u svakoj emisiji lažovizije kojom mu diktiraju instrukcije šta da kaže, a gazde ga drže pod svakodnevnom kontrolom, te je postao obična "kesa za prašinu" Kirbija.

Vučić je obično strašilo od slame, koje kad padne u blato ni najbliži saradnici neće prići da mu pomognu, isto kao što su izdali i miloševića 2000te posle izdaje Kosova.

Vučić je čak ispod nivoa Vuka Draškovića.
Preporuke:
115
12
17 nedelja, 13 septembar 2015 02:01
Jos jedan "Tribalac"
Ona kaze sve sto kaze, Vucic obeca "povecanje" plata i penzija za par procenata i cik pogodite za koga ce narod? Jeftini smo da jeftiniji ne mozemo biti.
Preporuke:
61
1
18 nedelja, 13 septembar 2015 02:57
GoranZemun
Izuzetno u svakom pogledu. Sanda je dokazala da je lider stranke, psihijatar i dalje, ali i analitičar, kome izvikani "analitičari", krojeni po novom Vučićevom standardu, ne bi smeli ime da pomenu, a da naklonom ne dodirnu čelom pod. Mada, oni joj vrlo retko spominju ime, što ne znači, da joj u skorije vreme neće pisati hvalospeve. Takav im karakter.
Po meni, najveća slabost opozicione strane su mediji. U eri interneta, to i ne bi trebao biti takav i toliki problem. Masa ljudi, nenaklonjenih ovom režimu, nalazi se u informacionom vakuumu. Ili će ipak, taj snažni prohtev i informacionu glad, namirivati iz medija, koji su redom upregnuti u režimski Matrix. Pri tome se troši ogromna energija, na filtriranje crvljivih informacija i odbranu od propagandne agresije. Užasno težak posao nalaženja zrna istine u tonama kukolja.
Posvetiti se stvaranju internet sajtova, koji će imati brze i prohodne kanale do vrhova opozicionih stranaka, obezbeđujući preko potrebnu dinamiku.
Preporuke:
52
1
19 nedelja, 13 septembar 2015 04:38
Cmok Toronto
U Srbiji ima pojedinaca i fali kritična masa a i onda sve zavisi od okupatora..Da li ste spremni za REVOLUCIJU?...Ali koju...niko nije protiv KAPITALIZM..
Ko to može da oslobodi Srbiju...?
Preporuke:
30
2
20 nedelja, 13 septembar 2015 07:07
Istoricar
Obratite paznju kako se strane diplomate ophode prema Vucicu. Svi se smeju kad su u njegovom prisustvu. Niko od njih nije ozbiljan. Neko ko ima iskustvo sa zapadnjacima ovo moze da razume. Problem je sto Vucic ne moze da shvati sta to znaci i zasto se toliko smeju. Slicno ophodjenje sam video samo prema Jelcinu.
Preporuke:
81
2
21 nedelja, 13 septembar 2015 10:38
Živela bratska Rusija
Boško , Kosovo za vreme SLOBODANA MILOŠEVIĆA nije izdato . Srbija je potpisala mirovni Kumanovski sporazum u kojem piše: " Kada KFOR uspostavi mir na Kosovo tada Srpska vojska i milicija imaju pravo da se vrate na Kosovo".Znači u taj mirovni Kumanovski sporazum nema ništa loše da piše po Srbiju.Znači SLOBODAN MILOŠEVIĆ nije izdao niti dao niti poklonio Srpsku Pokrajinu Kosovo .U UN piše na papiru da Srbija ima Pokrajinu Kosovo i Metohija .Znači ono što piše na papiru u UN to je to .
Preporuke:
76
12
22 nedelja, 13 septembar 2015 11:04
SR JUGOSLAVIJA
U potpunosti se slažem sa Draganom, a delimično i sa O.Kromvelom. Srbija je u jako teškom položaju. Čini mi se da gđa Rašković nije toga dobro ni svesna. Šta bi ona uradila da osvoji vlast? Ništa. Kao ni Cipras. Ne kažem da ne želi, ali mislim da nije sposobna za poduhvat ekstremnih promena koje su potrebne. Ista stvar desila nam se dolaskom SNS na vlast koju je podržao Koštunica. Ništa i opet ništa. Samo drugo pakovanje. Vrtimo se u krug sa raznoraznim nijansama žute. To je na neki način i kazna s obzirom da nismo izdržali teškoće@i iskušenja na koja smo stavljeni kao narod. Hrabro bi bilo pokušati sa Šešeljem. Ali njegov izbor je nerealan u ovoj situaciji. Bar dok Putin do Odese ne dođe.
Preporuke:
20
42
23 nedelja, 13 septembar 2015 11:25
nenad
DSS ima 1% a SNS 80%. zasto se objavlju ovakva saopstenja.

narod je uz Vucica, naseg vodju na putu u EU
Preporuke:
12
86
24 nedelja, 13 septembar 2015 11:27
Mićko
@SR JUGOSLAVIJA

Ništa, ništa i opet ništa. Sedenje kod kuće i zen budizam.
Preporuke:
22
3
25 nedelja, 13 septembar 2015 11:39
Boško
Dragan
Urušavanje ove države nije počelo 2008.godine, već mnogo ranije.
I to 100 godina ranije kada Srbija nije prihvatila teritorije koje su joj nuđene u Londonu, nego se udržila sa "braćom" slovencima i hrvatima i izgubila svoju državnost koju ni do sada nije povratila.

A jedina razlika između prehtodnih režima i "najboljih sinova" Srpskog naroda koji su radili isto što i Vučić sada radi je što nisu imali "autodestruktivni gen" kao Vučić (nego su izdavali i krali krijući) koji otvoreno svima preti i hvali se da je izdajnik i kvisling i da će sve učiniti da zadovolji okupatore i neprijatelje Srpskog naroda.
Preporuke:
42
9
26 nedelja, 13 septembar 2015 11:42
Ahil
Žao mi je da je DSS u javnim medijama skoro nevidljiv, umesto njega u javnosti se DS i SDS prikazuju kao (pseudo)opozicija.
Preporuke:
48
2
27 nedelja, 13 septembar 2015 11:46
FARAON
Taj oblik vladavine, najbliži je onome što je u političkoj teoriji, poznato kao sultanizam, a u praksi imamo kao primer iz našeg neposrednog susedstva, Crne Gore, gde ga višedecenijski uspešno sprovodi režim Mila Đukanovića


ja sam sasvim "izgoreo" od ovih nesposobnih faraona na vlasti, izdajnika, marioneta,...već od Sljobe, pa nadalje

Prosto je neverovatno da postoje takve sociopatske osobe.

Nekoliko kraćih i odabranih kompilacija o političkoj , nesposobnoj truleži:
POLITIČARI

http://www.edocr.com/tags-424?page=6
Preporuke:
18
7
28 nedelja, 13 septembar 2015 11:48
Konobar
Dati šansu Prof.dr Vojislavu Šešelj...postojan političar, postojan čovek. Prevrtljivci - političari su najveće zlo srpskog naroda. Afere jedna drugu stižu, laži jedna drugu stižu dok aktuelna vlast zamajava narod kojekakvim gadostima na tv-ekranima...
Na stazama PETOG OKTOBRA kada su zatvarali fabrike radnike su ladno oterali na ulucu a sada kada budžet nemože da podmiri armadu birokratije u državnim upravama - ajmo da uzmemo penzionerima da podmirimo višak u administraciji...bruka. Pri tome čelična kapa nad srpskim medijima...može, ali ne može doveka.Posle izbora - ovi u rudnike da zarade za večeru!
Preporuke:
23
42
29 nedelja, 13 septembar 2015 12:17
Djura
Neplasim se ja vas kolege jer ako sada nemam argumente ja cu ih spremiti za pristojno vreme. Ja se plasim vecine jer kad vecina shvati da je nesto progresivno onda je to davno prestalo progresivno biti.
Preporuke:
19
0
30 nedelja, 13 septembar 2015 12:26
@Jos jedan "Tribalac"
"Jeftini smo da jeftiniji ne mozemo biti."

KOJI NAROD JE PO VAMA SKUP?
Preporuke:
19
2
31 nedelja, 13 septembar 2015 12:34
brzi
Stvarno imate svi ovde kratko pamčenje. Pogledajte u svoju istoriju od osnivanja naovamo kada je bila Srbija suštinko pravno uređena država sa institucijama koje vode državu? Nikada. Uvek je bila revolucionarna diktatura a to znači da su pojedinci na vlasti vladali ne po pravilima i zakonima institucije nego onako kako je njima u njihovo vreme odgovaralo. To je vaš suštinski problem, ali ne pojedinaca koji se u svoje vreme dokopaju vlasi nego naroda koji sve to dopušta.
Pravna država sa funkcionalnim institucijama znači da funkcionieri u tim institucijama samo obavljaju svoj posao po pravnoj legistraturi države i služe narodu koji jih izbrao na izborima. U revolucionarnoj diktaturi je baš obrnuto, institucije suštinsko ne postoje legistratura je sama sebi namen a na izborima odabrani diktatori imaju u rukama svu vlast.
Tragedija Srbije jeste u tome da su svi njeni političari revolucionarni diktatori kojim je jedini interes smeštanje sebe na funkciju i vladanje u svoju korist.
Preporuke:
17
8
32 nedelja, 13 septembar 2015 12:51
Neša (Glodur)
Dobro, i? Hoće li DSS sa svojim liderom učiniti nešto konkretno ili sve ostaje samo na populizmu? Lako je formalno biti kuražan...
Preporuke:
21
21
33 nedelja, 13 septembar 2015 12:55
@Cmok Toronto
"Da li ste spremni za REVOLUCIJU?...Ali koju...niko nije protiv KAPITALIZMA... Ko to može da oslobodi Srbiju...?"

Srbija je doživela procvat u vreme kapitalizma srpskih boja koji je trajao od 1918. do 1938.godine. Za samo 20 godina (od bombardovanja je prošlo 16), klasa srpskih domaćina-kapitalista je stvorila srpsko privredno čudo i to u zemlji izmrcvarenoj ratovima od 1912. do 1918, tek izašloj iz vekovnog turskog ropstva.
Ta klasa genijalnih preduzetnika-patriota (Mitić, Ćelović, Kalenić...) je uništena, ali još uvek je moguće eksproprisati tranzicione kapitaliste i uspostaviti državni kapitalizam. Srpskih boja, razume se.
Preporuke:
26
2
34 nedelja, 13 septembar 2015 13:22
gargamel
@ brzi
koji veli:
"Pravna država sa funkcionalnim institucijama znači da funkcionieri u tim institucijama samo obavljaju svoj posao po pravnoj legistraturi države i služe narodu koji jih izbrao na izborima."
To braco moj ne postoji niđe!
Jedina razlika je u tome što se u mnogim svetskim državama
partije bore za sebe samo svojim sredstvima a kod nas "partije"
vladaju uz pomoć iz inostranstva!
Preporuke:
22
1
35 nedelja, 13 septembar 2015 13:50
@brzi
1.
„Pravna država sa funkcionalnim institucijama znači da funkcionieri u tim institucijama samo obavljaju svoj posao po pravnoj legistraturi države i služe narodu.“

To je, Brzi, definicija iz nekog priručnika. Nego bilo bi dobro da vi navedete zemlje koje odgovaraju toj definiciji. Ja ću vam pomoći da suzite izbor. Dakle, to nije Nemačka jer je nekoliko njenih ministara u poslednjoj deceniji koristilo svoje visoke položaje da se dočepaju titule doktora nauka KRAĐOM tuđih disertacija. Da ne govorim o njihovom predsedniku Kristijanu Vulfu koji je morao 2012. da da ostavku zbog suđenja za korupciju. To nije ni Francuska jer je njen bivši predsednik Širak optužen za korupciju u vreme kad je bio gradonačelnik pošto je isplaćivao plate nepostojećim službenicima gradske vlade koje su išle u njegov džep i džep njegovih izabranih saradnika.
Preporuke:
15
1
36 nedelja, 13 septembar 2015 13:52
@brzi
2.
O aferi sa stanovima i zaraženom krvlju (zbog koje su optuženi ali se sve zataškalo) Fabijus, sadašnji ministar spoljnih poslova i Žipe – da ne govorim. To nije ni SAD jer ipak niste toliki šaljivdžija da navodite porodice Kenedi, Buš, Klinton kao primer funkcionera koji „po pravnoj legistraturi države služe narodu“. Nemojte se truditi da navodite ni nordijske zemlje - Dansku, Švedsku, Norvešku... jer tu tek ima svašta. O tome bi se moglo napisati jedno dve hiljade znakova a to ipak nije tema ovog teksta. Pa, stvarno, Brzi, koja je to PRAVNA država na koju bismo mi Srbi trebali da se ugledamo? Tačnije, na čije funkcionere bi ovi naši trebali da se ugledaju. Koliko ja vidim oni su to već uradili i ponašaju se u skladu sa zapadnjačkim kriterijumima vidljivim iz primera koje sam naveo.
Preporuke:
20
2
37 nedelja, 13 septembar 2015 14:32
Brundalo
Moram se pridružiti dobrim osvrtima u smislu da sve što je izgivorila gospođa izgovorila je istinu, a istina je jedna, ne mogu biti dve istine. Stanje u zemlji je još gore od ove ocene i pristupa, iako je ocena dobra. Zamolio bih gospođu da se ne vraća u prošlost, posebno prošlost DSS-a, koja je sa Koštunicom na čelu počinila neoprostive istorijske grešeke po srpski narod. Sve je o tim greškama napisano. Grešeke DSS, kao svojedobno moćne partije, dovele su do ovih sadašnjih vladara. Pogledajte samo ono sedmoro veličanstvenih na slici i sve je jasno. Jedni je izlaz da 3 milona izađe na ulice i sokake sa belim maramama u rukama, Gandijevski i da najuri ove nesrećčnike koji nas odvedoše u propast.
Ovo sa azailantima je čisto ludilo.
Preporuke:
25
3
38 nedelja, 13 septembar 2015 16:28
sofija
Mnogi se vise i ne usude reci ovako nesto.
Sandra, hrabro, istinito, odlucno, sve besprekorno tacno.
Neka cuva BOG Sandru i sve ostale pokrete i stranke i pojedince
koji se bore protiv ovog zla sto nas je snaslo.
Preporuke:
30
3
39 nedelja, 13 septembar 2015 17:00
brzi
@@brzi

Postoje zemlje sa takvim uređenjm i sustavom. Nabralji ste afere iz zapadnih zemlja ali zaboravili ste jednu činjenicu, svi akteri afera koji su vršili dužnosti državnih funkcionera su morali silom ili milom napustiti funkcije koje su vršili ako se ustanovilo da činjenice koje su došle u javnost, ponajviše putem bulevarskog tiska, važe. Bulevarski tisak je na zapadu nemilosrdan jer živi od produciranja afera ( naklada i time vezan marketinški novac),mnogeod tih afera su izmišljene radi prije spomenutih činjenica ali jedan dio je stvarnih. Ali jer na zapadu funkcioniše pravosuđe, više manje, vrlo brzo se konstatira šta je na stvari i donese presuda koja ima najviše puta samo dva zaključka; ili mora da žuti tisak plati odštetu radi povrede ugleda spomenutih pojedinaca ili je afera stvarna i u tom slučaju zna se tačno što sleduje; funkcioneri moraju da napuste funkcije i sledi kazneni proces.
Preporuke:
6
5
40 nedelja, 13 septembar 2015 17:02
Poverenje
Meni ova žena uliva poverenje! Više i od Šešelja.
Preporuke:
35
7
41 nedelja, 13 septembar 2015 17:32
mm
SPD - Srprki pokret Dveri + DSS - Demokratska stranka Srbije + srpski intelektualci = minimum 7% glasova na izborima.
Preporuke:
24
2
42 nedelja, 13 septembar 2015 17:49
NADA
Poštovana gospođo Rašković Ivić, Vaš ekspoze je veoma iscrpan i impresivan .Međutim meni, kao iskrenom poštovaocu DSS-a ,je pala u oči i veoma zasmetala izostavljena RUSIJA u bilo kom kontekstu . Po meni BORBA DSS-a samog protiv SNS-a bez pomoći RUSIJE bi ličila na borbu Davida sa Goliatom .To je, na žalost,unapred izgubljena bitka.
Preporuke:
18
2
43 nedelja, 13 septembar 2015 18:16
Rumija
draga braco i vama i nama nema spasa bez radikalnih promjena i pristupa oslobodilackoj borbi.nikako ne mogu da shvatim stalno mlacenje slame.mi imamo u obije drzave Veleizdajnike koje postavljaju i sa kojima upravljaju strane zemlje i strani interesi!i zar se jos neko nada ili vjeruje da ih moze pobijediti na izborima:)))oni mogu biti samo smijenjeni kao Maneken koji jeste slusao ali je sve to odugovlacio.zato me interesuju samo stranke ali za sada ih ne vidim koje zagovaraju radikalnu borbu za Slobodu!takve stranke nema jer iskreno nema ni prave opozicije.
Preporuke:
11
1
44 nedelja, 13 septembar 2015 18:18
@brzi
Vaš način rezonovanja je prilično čest među kritičarima Srbije i srpskog društva. Svodi se na tvrdnju da svugde postoje lopuže i mitaroši među političarima, samo što se u inostranstvu oni kažnjavaju (ukoliko se krađa i korupcija otkriju) a kod nas ne. Razlika između vaših i mojih shvatanja je u sledećem.

Za mene je lopovska družina skup ljudi koji kradu - bez obzira da li su uhvaćeni u krađi ili ne, i da li su kažnjeni ili ne.

Za vas skup ljudi koji kradu nije lopovska družina već je pošteno društvo, ukoliko povremeno neko od tih lopova bude uhvaćen i zaglavi u zatvoru.
Preporuke:
9
1
45 nedelja, 13 septembar 2015 19:09
boban
Kakva bre demokratija.Srbiji je potrebna diktatura postenih Srba patriota.Da se sve stetocine kazne sa minimalno 10 godina zatvora I da se uvede red,rad I Pravda.Cak I u Titovoj diktaturi je bilo bolje nego u ovoj vasoj demokratiji.
Preporuke:
19
3
46 nedelja, 13 septembar 2015 21:01
Beli Orao
Vučić je vrh ledenog brega zla koje nam se događa. Onaj Neverni verovatno ne može da ga obuzda. Možete da zamislite šta se nama dešava kada Pajtić mitinguje u Nišu i neko ga sluša. Industrja uništena, seljak se bori, građani gledaju Parove i ostala umirujuća da ne kažem šta, roditelji napadaju učitelje... Propali smo prijatelji, ako se ne prenemo, samo ne znam ko ovom zatupljenom narodu može da kaže bilo šta.
Preporuke:
15
1
47 nedelja, 13 septembar 2015 21:20
seti
Ne bih poželeo nikom da živi u državi sa onima koji zamišljaju da je diktatura,pogotovo bravara bolja od demokratije.Takvi prave krvave ideološke čistke a broj pluseva mi govori da je srbija jedna od takvih zemalja.Zaista nismo zaslužili ništa bolje od ovog što nam se već desilo.
Preporuke:
9
7
48 nedelja, 13 septembar 2015 21:20
Per aspera . . .
I Vucic, i oni pre njega, i oni posle njega (pa i Vi Sanda ako dodjete na kormilo),
samo krpe rupe koje je Slobodan Milosevic napravio u trupu srpskog broda.
Preporuke:
2
22
49 nedelja, 13 septembar 2015 21:53
@Per aspera
Da li možete da navedete neku od tih rupa koje je Milošević napravio u srpskom brodu?
Preporuke:
14
3
50 nedelja, 13 septembar 2015 22:11
Žika
Sanda je danas jedini opozicioni lider koji sasvim ozbiljno i odgovorno postavlja tačnu dijagnozu stanja u Srbiji. Sanda ima šansu i da pridobije ozbiljan procenat glasačkog tela, i to potpuno na drugačiji i zdraviji način nego što je to radio Koštunica, ali ne sme ignorisati čalanstvo i rukovodstva DSS po svim izbornim jedinicama. Mora da posećuje gradske odbore DSS, mora razviti interaktivnu saradnju sa njima, mora im dati podršku gostujući i iznoseći svoj program na lokalnim TV stanicama, mora se osloboditi crnogorskih lobija, koji zabijaju nož u leđa pri prvoj ponuđenoj novčanici od strane drugih stranaka, mora se osloboditi te glasačke mase koja ima samo stomačnu ideologiju, mora okupiti zdrave snage koje znaju da postoje četiri starne sveta, koje ne interesuje politički rijaliti, koje će konačno početi koristiti srpske prirodne i personalne resurse na dobrobit države, Srba i svih građana Srbije. Sanda može i mora pobediti zdravim snagama, a ne kupovinom glasova iz nehijenskih naselja.
Preporuke:
11
4
51 nedelja, 13 septembar 2015 22:21
Žika
@@Per aspera
dovoljno je pogledati ko danas drži pijace hrane i uočiti jednu veliku rupu.
Preporuke:
4
0
52 nedelja, 13 septembar 2015 23:15
brzi
@@brzi
Vi verujete u revoluciju a ja u pravo. A razlika je sledeča, i suštinska, vi kada dođete u konflikt sa nekome konflikt rešavate ne pravnim ( takvim ili drugačijim fizičkim sredstvima) i na kraju zavisite od dobre volje onoga ko je tej trenutak na vlasti dok meni koji verujem u pravo dovoljno je da proverim šta o tom konfliktu koga imam kaže trenutačno važeča legistratura i ako sam uveren da sam u pravu idem sa konfliktom na sud da mi potvrdi moju tvrdnju u konfliktu. Ako u legistraturi več sam vidim da nisam u pravu potvrdim mnenje protivnika u konfliktu i izvinem mu se za zabunu.
Vaša največa nesreča jeste u tome što ste vi od osnivanja vaše države dalje revolucionarno društvo, kde pojedinci odlučuju o biti ili nebiti cele nacije. Pogledajte u svoju istoriju i prebrojite kojiko ratova ste vodili a da ni neznate za šta tačno ste ratovali i koliko vaših predaka je poginulo radi samovljnih odluka pojedinaca kojima je revolucionarni sistem omugočavao da odlučuju o vas bez vas.
Preporuke:
2
5
53 ponedeljak, 14 septembar 2015 00:50
@brzi
Zaista ne razumem šta ste hteli da kažete sa tom pričom o revoluciji i pravu. Ja sam inače po profesiji sudija i bavim se tom profesijom zato što iznad svega verujem u pravo i pravdu. Baš zato i mislim da je neko ko krade tuđe naučne radove lopuža, bez obzira da li je uhvaćen u krađi i kažnjen, ili ne.
A što se tiče istorije i ratova, ne znam šta vi imate od škole, ali otvorite neki udžbenik istorije pa pogledajte istoriju Francuske, Engleske, Italije, Amerike.... i prebrojte ratove koje su te zemlje vodile. Nijedan Francuz, Englez, Italijan , Amerikanac ... ne zna tačno koliko je njegovih predaka poginulo i ostavilo kosti u Alžiru, Indokini, Vijetnamu, Južnoj Africi radi samovoljnih odluka pojedinaca koji su odlučili da vode te besmislene ratove.Te države su stvorene u ratovima a njihove istorije su istorije ratova.
Preporuke:
7
0
54 ponedeljak, 14 septembar 2015 06:58
@boki okac
Varate se sto se dijaspore tice, i tamo su Srbi podeljeni, jos uvek sam zivi svedok jer sam ziveo izvesno vreme u inostranstvu.
Pogledajte juceranje lokalne izbore koji, ipak, mogu da sluze kao mali test - 60% sa SNS!. Narod se potpuno izgubio, u bliskom siptarskom okruzenju oni glasaju one koji su predali Kosovo istim tim Siptarima! To je vec za Riplija.
Medjutim, treba se politicki boriti, ali sam i misljenja da ce SNS sam sebe pojesti, nastavi li ovako.
Kako izgleda svima, koji imaju ponesto u glavi, odgovor premijera na pitanje nesigurnog voditelja u nedavnoj emisiji 'Oko' - 'sta mislite, koliko ce se izbeglice zadrzavati u Srbiji?'...odgovor je bio, '...dva-, tri dana..(logicka pauza)..mozda i vise...mozda i 10 dana'. Meni je jasno, onima u Medvedji nikako nije!
Preporuke:
7
0
55 ponedeljak, 14 septembar 2015 09:14
Brundalu
Kao Koštuničin glasač mogu vam samo jedno reći prošlost DSSa je prošlost državotvorne Srbije! Nema razloga, naprotiv, jedino Koštunica ima razloga da se ogradi od Sande, ona od njega svakako nema, i to iz mnogobrojnih razloga!
Preporuke:
5
7
56 ponedeljak, 14 septembar 2015 09:55
Nas voljeni Nole
Mi volimo Noleta, Nole voli nas
u Noltu, spotistima,
u Rusiji, Srbiji je spas.

Noletu sve cestitke, publici ocena 1.
Preporuke:
3
2
57 ponedeljak, 14 septembar 2015 11:23
@seti
Ne bih poželeo nikom da živi u državi sa onima koji zamišljaju da je diktatura,pogotovo bravara bolja od demokratije.Takvi prave krvave ideološke čistke a broj pluseva mi govori da je srbija jedna od takvih zemalja.Zaista nismo zaslužili ništa bolje od ovog što nam se već desilo.

Imate pravo. Strašnije od toga je samo kad NEKO ZAMIŠLjA DA ŽIVI U DEMOKRATIJI u kojoj bivši holivudski glumac započinje krvave ratove širom planete jer se uživeo u svoju ulogu kauboja. Narod koji zamišlja da je to demokratija i ne zaslužuje bolje nego da ostavlja kosti od Koreje do Iraka. I tako neprekidno već 70 godina.
Preporuke:
5
2
58 ponedeljak, 14 septembar 2015 13:05
Peter RV
Ponovicu jos jedan put.
Partija koja je proklijala 5og Oktobra sa aktivnim ucescem NATO-sluzba i koja je odgovorna za predaju NATO-sudu, covjeka koji je predvodio otpor prema Natu - nece se nikad ubjedljivo predstavit kao patriotska.
(Sem ako se oportunizam ne izjednaci sa patriotizmom).
Bez potpunog razkida sa petim Oktobrem, DSS je osudjena da ostane patuljak!
Preporuke:
9
7
59 ponedeljak, 14 septembar 2015 16:14
brzi
@@brzi

Postoje samo dve vrste država; pravne ili revolucionarne. Za pravne države značilno je da je život u tim državama uređen funkcionalnom legistraturom koju izvode institucije države. Za revolucionarnu državu je značilno da legistrature skoro nema ili je ta nefunkcionalna, institucije ne postoje ili postoje sam de jure a ne i de facto. Navešču it na primeru. Vaša država je tipična revoljuconarna država, od osnivanja naovamo o vama odlučuje jedna čovek koji se u svoje vreme nađe na vrhu političke piramide, legistratura vam je nefunkcionalna a institucije više manje postoje samo de jure. Da je to istina najbolji dokaz je vlast na lokalnom nivoju koja je radi nefunkcionalne legistrature ( novac za funkcioniranje lokalnih vlasti zavisi od državnih vlasti, da bi država bila pravna u legistrturi bila bi propisana takozvana glavarina; toliko po glavi stanovnika i koliko stanovnika toliko novca, koji se koristi za život i razvoj na lokalnoj razini.
Preporuke:
3
3
60 ponedeljak, 14 septembar 2015 18:13
Reddy
@Beli oraoKo visoko leti nisko pada! Kada sam vam pisao šta su .... tada ste me razapinjali na krst a sada se i vi pitate šta je sa ovim narodom. Ja se, naprotiv, pitam šta je sa takvima kakvi ste vi i vaš ideološki kružok.
Preporuke:
7
7
61 ponedeljak, 14 septembar 2015 18:52
@brzi
Dobro, Brzi. Vidim da ste stručnjak za Ustavno pravo.
Sve najbolje vam želim - gde god da ste.
Preporuke:
3
1
62 utorak, 15 septembar 2015 14:31
ludi skretničar
#za sudiju#

Brzi je negde u Prištini ili Zagrebu, pa pokušava na osnovu objektivnih slabosti naše države, razviti teoriju kako mi državu i ne zaslužujemo. Nikakvu. To je stara fora. Ništa novo.
Preporuke:
4
2
63 sreda, 16 septembar 2015 12:54
...
Brzi je negde u Prištini ili Zagrebu,...

Grešiš. Takvi su u Beogradu. Lično znam najmanje deset osoba u Beogradu s takvim stavovima. Ne bi Srbi trpeli okupaciju da im takav takt ne daju takvi "beogradžani". Oni danas vladaju Beogradom i "Srbijom" (teritorija s nepoznatom državnom granicom).
Preporuke:
3
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner